我和我的老公 ^^

Posted 2010年12月22日星期三 by ♀♂红萍果♂♀
我和我的老公照~

我非常想念我的家人及朋友!!
可惜这个冬至不能与您们相见~
by @ppl3

2 评论:

  1. Leona

    we miss you too...nowadays we also dint go out yam cha liao,wait you back then we go yam cha ar..hahahahah....hope cny you got back here oh..heheh..

  1. ♀♂红萍果♂♀

    哈哈~
    放心吧!
    我新年一定会回亚庇的
    那时候天天喝都可以哦 ^^

发表评论

back to top